نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در شنبه 4 بهمن 1393
بازدید : 1398
نویسنده : صادق

مایکل کول :

خــوش آمدید به ماندی نــــــــــایت راء...پی پر ویو فوق العاده زیبای رویال رامبل رو پشت سر گذاشتیم و بالاخره یکی از مین اونتر های رسلمنیا مشخص شد...جــــــــان سیـنا...

واقعا رویال رامبل یکی از بهترین پی پی وی های myppv بود که حتما خاطره ای برای همه میشه.

دنیل براین مقابل بری وایت از کمربند خودش دفاع کرد ، بد نیوز برت جریکو رو شکست داد و قهرمان جدید کمربندهای درجه 2 شد. کودی رودز و گلداست نیز با شکست دادن راب ون دم و بیگ شو قهرمانان جدید کمربندهای تگ تیم شدند. سی ام پانک هم با شکست دادن شیمس از تایتل خودش دفاع کرد و براک لزنر هم در یک مسابقه معمولی ناجوانمردانه گلدبرگ رو شکست داد...

جی بی ال :

دیشب در رویال رامبل ، همکاری از سوی اعضای گروه شیلد رخ نداد و دین امبروز با اشتباهاتش دوباره اختلافاتی بین اعضای گروه شیلد به پا کرد. حالا با توجه به متنی که رومن رینز در توییتر خودش داده دین امبروز امشب عاقبت خوشی نداره و باید ببینیم چه صحبت هایی برای گفتن داره...

جری لالر :

جان سینا چلینجر یکی از کمربندهای درجه 1 امشب صحبت هایی در رابطه با اینکه چه کمربندی رو قراره در رسلمنیا چلینج کنه داره...اگر براین و پانک قهرمان بمونن ، سینا کدام یک رو برای رسلمنیا انتخاب میکنه ؟!

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

جان سینا :

رویال رامبل...جایی که شان مایکلز فهمید هنوز هم همون بازنده قبلی هست و هیچ فرقی با قبلا نکرده و من یک بار دیگه نشون دادم که همون جان سینای قبلی هستم.دیشب من از بین 29 کشتیگیر دیگه سربلند بیرون اومدم افراد زیادی در رویال رامبل بودن از جمله رومن رینز-رندی اورتن-شان مایکلز وخیلی های دیگه ولی من همونطور که گفتم من پیروز اون رینگ شدم و در رسلمنیا مین اوینتر شدم.

حالا با پیروزی من در رویال رامبل یه سوال پیش میاد...چه کسی رو چلنج کنم؟دنیل برایان که قبلا هم شکستش دادم یا سی ام پانک رییس قبلیم.فعلا نمیتونم چیزی بگم چون باید منتظر بود و دید در المیشین چمبر چه اتفاقاتی می افته ایا پانک یا برایان کمربند هاشون رو از دست میدن یا همچنان قهرمان میمونن ولی اینو مطمن باشید مقابل هرکس تو رسلمنیا قرار بگیرم چه برایان باشه چه پانک حتی اندرتیکر این منم که اون رو شکست میدم وشب رسلمنیا 2 شبه منه و من به عنوان برنده از رینگ رسلمنیا 2 خارج میشم.

در رویال رامبل شاهد باخت 2 خائن بودیم شیمس و شان مایکلز البته در مورد مایکلز جای تعجبی نیست چون اون پیر شده و دیگه بدرد کشتی گرفتن نمیخوره و بهش گفته بودم که بهتره در رویال رامبل نباشه چون هیچ شانسی نداره و مثل سابقه بازنده میمونه ولی اون فکر کرد قادر به شکست دادن من وراستر های جوان هست اما اون خیلی اشتباه کرد اگر از رویال رامبل انصراف میداد الان یه باخت دیگه در کریرش ثبت نمیشد.

شان به خودت بیاد دیگه وقتش شده هال اف فیمر بشی چون مقابل هرکی قراربگیری شکست میخوری و این واقعیت رو نمیتونی پنهان کنی و خودت هم خوب میدونی که قادر به پیروزی در مسابقات نیستی و در راو هم با کمک لامبرجک ها برنده شدی و تو باید حقایق رو قبول کنی باید قبول کنی که بازنده ای و باید قبول کنی که من از تو بهترم و مهمترین حقیقتی که باید قبول کنی اینه....وقت هال اف فیمر شدن رسیده و دیگه باید کم کم از مسابقات دور بشی تا راه برای استاران جوان که قدرت برنده شدن دارن باز بشه

( صدای تم سانگ شان مایکل به صدا درامد ، شان مایکل وارد رینگ شد و مقابل جان سینا ایستاد )

شان مایکل :

جان مطمئن باش قبل از هال آف فیمر شدنم تو رو هم راهی بیماستان میکنم تا دیگه هرگز نتونی پاتو توی این کمپانی بزاری...کمپانی با من لج افتاده و به تو به خاطر پاچه خواری هایی که میکنی پوش میده اما این بار من جلوتو میگیرم. دیگه من کاری رو نمیکنم که برای بیزینس خوب باشه...کاری رو میکنم که برای خودم خوب باشه !!

کمپانی مجازی ، اگه با این شیوه من مخالفه میتونه منو اخراج کنه...استون کلد اگه نمیتونی منو تحمل کنی منو اخراج کن اما بعد از اخراج شدنم ، من کاری میکنم که جان سینا هم نتونه دیگه توی این کمپانی فعالیت کنه...پس تا وقتی منو داری جان سینا هم هست ، اما به محض اینکه من به هر دلیلی از این کمپانی خارج بشم ، جان سینا هم خارج خواهد شد.

هنوز در تعجبم که چطور جان سینا خودشو در رویال رامبل با من مقایسه میکنه....منی که 10 نفر رو حذف کردم و نفر سوم وارد شدم...یا جان سینایی که 4 نفر رو حذف کرد و نفر دوازدهم وارد رینگ شد...جان...من و تو با هم قابل مقایسه نیستیم من خیلی از تو بهترم.

تو برنده رویال رامبل شدی...اما به نظرت من به تو اجازه میدم مین اونتر رسلمنیا قرار بگیری ؟

( تماشاگران از این جمله شان مایکل تعجب کردند )

شان مایکل :

جان سینا من تو رو برای الیمینیشن چمبر در یک مسابقه تک به تک چلینج میکنم...

اما...

اگر من در این مسابقه برنده شدم ، تو دیگه چلینجر کمربندهای درجه 1 در رسلمنیا نخواهی بود...بلکه من چلینجر میشم. اگه واقعا میخوای ثابت کنی قدرتمند تر از من هستی این مسابقه رو قبول کن...قبوله ؟!

( شان مایکل دستش را به طرف جان سینا دراز کرد )

( جان سینا با شان مایکل دست نداد ، سپس میکروفون را در دست گرفت )

جان سینا :

قــــــــــبوله...

( تماشاگران تشویق شدیدی کردند ، سینا و شان مایکل فیس تو فیس شدند و در نهایت جان سینا رینگ را ترک کرد و از سالن خارج شد )

( در حین خروج سینا صدای تم سانگ جریکو به صدا درامد و جریکو وارد رینگ شد )

مسابقه اول

کریس جریکو vs شان مایکل

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، شان مایکل و جریکو درگیری را آغاز کردند )

5 دقیقه بعد...

( شان مایکل سوپلکس رو روی جریکو انجام داد ، سپس به بالای رینگ رفت و از بالای رینگ به روی جریکو پرید )

( شان مایکل گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای سویت چن موزیک شد )

( در حین اجرا ، جریکو از پاهای شان مایکل گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی شان مایکل اجرا کرد )

( شان مایکل سعی کرد دستانش را به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد )

...

( شان دستانش را به طناب رینگ رساند ، جریکو شان مایکل را رها کرد ، سپس قصد داشت به شان مایکل حمله کنه اما شان طناب های رینگ را گرفت و داور اجازه حمله به جریکو را نداد )

( سپس شان مایکل بلند شد و سویت چن موزیک رو به جریکو وارد کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: شان مایکل ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه دوم

ری میستریو vs آدام رز

( در نهایت ری میستریو با اجرای 619 موفق به شکست آدام رز شد )

برنده مسابقه: ری میستریو ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

جری لالر :

مسابقه بین شان مایکل و جان سینا در الیمینیشن چمبر به ثبت رسید...بنابراین اگر شان مایکل جان سینا رو شکست بده ، انگار رویال رامبل رو برده و حق چلینج کردن یکی از کمربندهای درجه 1 رو در رسلمنیا داره...

مایکل کول :

میتونه مسابقه جالبی باشه...جان سینا باید با پیروزی مقابل شان مایکل از ارزش پیروزی خودش در رویال رامبل دفاع کنه...اما شان هم فرصت خوبی داره تا رویال رامبل رو جبران کنه...یک مسابقه پر هیجان و غیر قابل پیش بینی...

جی بی ال :

میرسیم به سومین مسابقه شوء راء...همون طور که میدونید کودی رودز و گلداست موفق به شکست راب ون دم و بیگ شو در رویال رامبل شدند و حالا اونا قهرمانان تگ تیم هستند...احتمال داره در همین راء حریف اونا برای الیمینیشن چمبر مشخص بشه...

مسابقه سوم

اوسوز vs رودز فمیلی

( گلداست جیمی یوسو را نقش بر زمین کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و از بالای رینگ روی او پرید )

( گلداست آماده اجرای فینیشر روی جیمی یوسو شد )

( صدای تم سانگ بیگ شو به صدا درامد )

...

( بیگ شو و راب ون دم وارد سالن شدند و ابتدای سالن ایستادند ) ( حواس گلداست به بیگ شو پرت شد )

( سپس جیمی یوسو رول کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: اسوز ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه چهارم

سین کارا vs دالف زیگلر

( زیگلر با اجرای زیگ زگ موفق به پین کردن سین کارا شد )

برنده مسابقه: دالف زیگلر ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات پی پر ویو الیمینیشن چمبر ::.

جان سینا vs شان مایکل

( در صورت پیروزی شان مایکل ، او به جای جان سینا چلینجر کمربندهای درجه 1 در رسلمنیا خواهد شد )

تاریخ برگزاری الیمینیشن چمبر : 2 اسفند 1393

( صدای تم سانگ دین امبروز به صدا درامد ، دین امبروز با هوی شدید تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

دین امبروز :

من...من متاسفم !! ست رولینز میدونم دلیل بیرون افتادن تو من بودم...رومن رینز میدونم به خاطر اشتباهی که من کردم از رینگ بیرون افتادی و میدونم حق پیروزی در رویال رامبل به خاطر من از شما گرفته شد...با این حال حرفی برای زدن ندارم مطمئنا شما بهتر از من هستید اما ازتون میخوام که یک فرصت دوباره به من دید...فرصت بدید تا جبران کنم من میتونم شیلد رو به حالت اول برگردونم میتونم گروه شیلد رو دوباره به قدرت برسونم اگه شما به من اعتماد کنید.

رویال رامبل گذشته و وقتشه یه آینده فکر کنیم...در آینده این کمپانی به گروه شیلد احتیاج داره مردم دوست دارن تریپل پاور بمب های مارو ببینن پس بیاید یه بار دیگه همه چیز رو از نو شروع کنیم و مطمئنم که شیلد از گذشته هم قدرتمند تر میشه...

من به خاطر کارهایی که انجام دادم پشیمونم و حالا شما دو نفر هستید که با جواب مثبتتون به من میتونید آینده گروه شیلد رو رقم بزنید...

( صدای تم سانگ ست رولینز به صدا درامد ، ست رولینز وارد رینگ شد و مقابل دین امبروز قرار گرفت )

ست رولینز :

دین...اگه تو برنده رویال رامبل شده بودی بازم میومدی اینجا و این حرفارو بزنی...فکر کنم اون موقع به جای زدن این حرفا ، داشتی حریفت رو برای مین اونت رسلمنیا انتخاب می کردی...حالا که نتونستی رویال رامبل رو ببری به فکر عذر خواهی کردن افتادی

تو حـــــــــــــق پـــــــــیروزی رویـــــــــال رامــــــــــبل رو از مــــــــن  و رومن رینز گرفــــــــتی چون من و رومن از همیشه بیشتر آماده بودیم...من مطمئن بودم که رومن رینز برنده رویال رامبل میشه اما تو احمق به خاطر منافع خودت تمام برنامه های من و رینز رو به هم ریختی...تو به آینده هردو ما گند زدی به رسلمنیا ما...به کریر ما...حتی به هواداران ما...

ازت میخوام که خوب به این صحنه نگاه کنی دین !!

------------- صحنه بیرون افتادن ست رولینز از رینگ در رویال رامبل ------------

 

( ست رولینز وارد رینگ شد ، شان مایکل قصد داشت به ست رولینز حمله کنه اما دین امبروز به او اجازه نداد )

( ست رولینز قصد داشت به شان مایکل حمله کنه اما دین امبروز به او نیز اجازه نداد )

( دین امبروز از ست و شان خواست تا با یکدیگر همکاری کنند اما ست رولینز قبول نکرد و به دین امبروز اعتراض کرد )

( ناگهان شان مایکل عصبانی شد و سویت چن موزیک رو روی ست رولینز انجام داد و او را از رینگ بیرون انداخت )

 

------------- صحنه بیرون افتادن ست رولینز از رینگ در رویال رامبل ------------

تو چه چیزی برای گفتن داری دین...همکاری با شان مایکل رو با همکاری به من ترجیح دادی چون فکر می کردی شان مایکل به تو برای پیروزی در رویال رامبل کمک میکنه اما درست لحظه آخر بهت خیانت کرد و تو و رومن رینز رو از رینگ بیرون انداخت...

هیچ بخششی در کار نیست دین...تو باید تاوان پس بدی !!!

( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد ، تماشاگران تشویق شدیدی کردند و رومن رینز از بین تماشاگران به سمت رینگ آمد )

( دین امبروز از رومن رینز ترسید و قصد داشت رینگ رو ترک کنه )

( ست رولینز ضربه مشت محکمی به صورت دین زد و او را نقش بر زمین کرد )

...

( رومن رینز وارد رینگ شد ، سپس آرام آرام به سمت دین امبروز آمد )

( دین امبروز در حالی که افتاده بود عقب عقب رفت که به ست رولینز برخورد کرد ، امبروز بلند شد و قصد داشت فرار کنه )

( ست رولینز جلو او را گرفت ، دربرگشت رومن رینز جلو دین امبروز را گرفت )

( سپس رومن رینز و ست رولینز به دین امبروز حمله کردند و ضربات مشت و لگد محکمی به او وارد کردند )

...

( ست رولینز دین امبروز را بلند کرد ، سپس رومن رینز به سمت دین امبروز دوید و قصد داشت اسپیر رو روی او اجرا کنه )

( دین امبروز جاخالی داد و اسپیر به ست رولینز برخورد کرد )

( دین امبروز رینگ را ترک کرد و از بین تماشاگران فرار کرد )

( پرومو در حالی که رومن رینز بالای سر ست رولینز ایستاده بود و به دین امبروز نگاه می کرد به پایان رسید )

مسابقه پنجم

بد نیوز برت vs ادج

( 80% ممنتوم دست ادج بود ) ( ادج سوپلکس سنگینی روی بد نیوز اجرا کرد ، سپس آماده اجرای ddt شد )

( بد نیوز بلند شد ، ادج ddt رو روی بد نیوز اجرا کرد )

( ادج گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای اسپیر شد )

...

( بد نیوز برت رینگ را ترک کرد ، سپس کمربندهایش را برداشت و قصد داشت از سالن خارج بشه )

( صدای تم سانگ اون بورن به صدا درامد ، تماشاگران تشویق شدیدی کردند )

( اون بورن وارد سالن شد و مانع خروج بد نیوز شد )

( بد نیوز به رینگ برگشت ، سپس ادج اسپیر رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: ادج ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( اون بورن وارد رینگ شد و ضربات مشت و لگد محکمی به بد نیوز وارد کرد )

( در نهایت اون بورن به بالای رینگ رفت و فینیشر خودش رو روی بد نیوز برت اجرا کرد )

( پرومو در حالی که اون بورن کمربندهای درجه 2 را بالا گرفته بود به پایان رسید )

جی بی ال :

اون بـــــــــورن به مسابقات برگشت ...آخرین حضور اون بورن در هل این ا سل بود...باید منتظر درگیری جدیدی از اون بورن و بد نیوز برت باشیم.

مایکل کول :

ست رولینز و رومن رینز با عذرخواهی دین امبروز موافقت نکردند ...اگرچه در درگیری آخر بازهم دین امبروز موفق تر عمل کرد اما دین عاقبت خوشی در این درگیری نداره چون رومن رینز و ست رولینز با هم همکاری میکنن...باید در آینده ببینیم که درگیری 3 عضو گروه شیلد به کجاها کشیده میشه...

جری لالر :

میرسیم به ششمین مسابقه شوء راء ، مسابقه بین رندی اورتون و سی ام پانک...همون طور که میدونید رندی اورتون جز 4 نفر آخر رویال رامبل 30 نفره بود که توسط جان سینا به بیرون از رینگ انداخته شد.

مسابقه ششم

رندی اورتون vs سی ام پانک

( قبل از شروع مسابقه شیمس برای حمایت از سی ام پانک پایین رینگ ایستاده بود )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، پانک و اورتون درگیری را آغاز کردند )

5 دقیقه بعد...

( رندی اورتون سوپلکس سنگینی روی سی ام پانک اجرا کرد ، سپس او را پشت طناب های رینگ انداخت و ddt رو روی او انجام داد )

( رندی آماده اجرای rko شد ، شیمس از رینگ بالا آمد و حواس رندی را پرت کرد )

( رندی قصد داشت به شیمس حمله کنه ، سی ام پانک رندی را برگرداند و gts رو روی او اجرا کرد )

...2...1

( رندی در شماره 2 بلند شد )

...

( سی ام پانک رندی را به گوشه رینگ کوبید ، سپس به سمت او دوید و ضربه زانو محکمی به او وارد کرد )

( پانک به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی رندی بپره )

( در حین پریدن رندی Rko رو روی پانک اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: رندی اورتون ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( بلافاصله پس از پیروزی رندی ، شیمس وارد رینگ شد و بروگ کیک رو روی اورتون اجرا کرد )

( سی ام پانک در حالی که گردنش آسیب دیده بود بلند شد ، سپس ضربات مشت محکمی به سر رندی وارد کرد )

( صدای تم سانگ کین به صدا درامد ، کین وارد رینگ شد و کنار پانک و شیمس ایستاد )

...

( سی ام پانک به شیمس دستور داد که بروگ کیک رو روی رندی اجرا کنه ، سپس کین رندی را بلند کرد و به سمت شیمس هل داد و شیمس بروگ کیک رو روی او اجرا کرد )

( در نهایت کین رندی را بلند کرد و تومستون رو روی او انجام داد )

( پرومو در حالی که سی ام پانک ، شیمس و کین بالای سر رندی اورتون ایستاده بودند به پایان رسید )

Main Event

( صدای تم سانگ وایت فمیلی به صدا درامد ، اعضای وایت فمیلی وارد رینگ شدند ، بری وایت بین لوک هارپر و اریک روون ایستاد و میکروفون را در دست گرفت )

بری وایت :

صحبت های من با ارزشه و من وقتمو برای این چیز با ارزش صرف میکنم...پس وقتی من میکروفون رو دستم گرفتم و صحبت میکنم ، شما باید خفه بشید و با دقت به حرف های من گوش کنید.

در رویال رامبل ، با سبک مبارزه دنیل برایان آشنا شدم...اون چیزی جز یس لاک زدن و رانینگ نی بلد نبود...در اون مسابقه با خودم گفتم چرا باید در این شرایط با کسی که هیچ بویی از استوری نبرده مبارزه کنم. دنیل برایان تو یک تازه واردی و واقعا در مسابقه دیشب متوجه شدم هنوز نیاز به تمرین داری...از بین حریف هایی که من در طول کریرم داشتم ، تو ابتدایی ترین و ساده ترین حریف برای من بودی...اما دلیل اینکه گذاشتم تو برنده اون مسابقه بشی یک چیزه که اونم به زودی متوجه میشی...

من در رویال رامبل فهمیدم مربی تو یعنی شان مایکل به تو هیچی یاد نداده...مربی دنیل برایان دائم در حال شکست و باخته از خود دنیل برایان چه انتظاری داریم...؟! دنیل نکنه تو باورت شده که یه استار درجه 1 هستی ... تو هیچی بلد نیستی...نه مبارزه کردن...نه صحبت کردن و نه حتی میکروفون به دست گرفتن...اما با عضویت در وایت فمیلی من تک تک اینارو بهت یادم میدم...مربی تو از این به بعد منم...

تا وقتی عضو وایت فمیلی هستی یعنی مبارزه کردن بلدی...یعنی صحبت کردن و یعنی یک انسان کامل هستی !! قرار بود با پیروزی من در رویال رامبل تو عضو وایت فمیلی بشی اما من از تو شکست خوردم البته خودم میخواستم...اما هنوزم خیلی راه برای تو و به خصوص برای من وجود داره تا تو رو عضو گروه وایت فمیلی کنم...

اریک روون و لوک هارپر تعلیم دیده من هستند...اونا آینده داران کمپانی هستند اونا قهرمانان آینده کمربندهای درجه 1 هستند. اما براین تو هر روز رو به افت هستی مگر اینکه قبول کنی عضو وایت فمیلی بشی اونوقت همه چیز آسون میشه...زندگیت دچار تغییر و تنوع شدیدی میشه ... تماشاگران جور دیگه به تو نگاه میکنن...و همه تو رو دوست دارن !!

هی دنیل انگار نمیخوای بیای تو رینگ...شایدم می ترسی با من روبرو بشی...نکنه از تاریکی سالن می ترسی...باشه من میگم سالن رو واست روشن کنن !!

( سالن روشن شد )

( بری وایت برگشت و نگاهی به اریک روون و لوک هارپر کرد )

بری وایت :

حالا وقتشه...

( اریک روون و لوک هارپر از رینگ خارج شدند ، سپس به گزارشگران حمله کردند و همه آنهارا نقش بر زمین کردند )

( اریک روون و لوک هارپر جری لار را وارد رینگ کردند )

( بری وایت بالای سر جری لالر ایستاد و به او خندید )

بری وایت :

می بینی دنیل...می بینی دنیل ...

تا کی میخوای منتظر بشینی...یک گزارشگر زحمت کش کمپانی به خاطر تو باید از این به بعد گزارشگری و کمپانی رو ترک کنه و خونه نشین بشه...فقط به خاطر اینکه تو قبول نمیکنی عضو وایت فمیلی بشی...واقعا این بود دنیل برایان که مردم صداش میزدند ؟!

پس چـــــــرا به کمک جری لالر نمیای !!

( بری وایت جری لالر را بلند کرد ، مایکل کول و جی بی ال قصد داشتند به کمک جری بیایند اما اریک روون و لوک هارپر به آنها حمله و آنها را نقش بر زمین کردند )

( بری وایت از گردن جری لالر گرفت و آماده اجرای سیسترابیگل شد )

....

....

...

( صدای تم سانگ دنیل براین به صدا درامد ، دنیل براین به سرعت به سمت رینگ دوید ، اریک روون و لوک هارپر از رینگ خارج شدند و جلو براین را گرفتند )

بری وایت :

دنیل ... دنیل ... دنیل !!

این اتفاق میتونه با عضویت تو در وایت فمیلی نیوفته...کافیه که قبول کنی عضو گروه ما بشی اونوقت من جری لالر رو رها میکنم. اون دنیل برایانی که من میشناختم تصمیم های عاقلانه ای می گرفت پس عاقلانه فکر کن دنیل..

عضویت تو در وایت فمیلی...یا خونه نشین شدن جری لالر ؟!؟!؟

( بری وایت میکروفون را به سمت براین پرتاب کرد و از او خواست تا عضویت در وایت فمیلی رو قبول کنه )

( تماشاگران شعار No را دادند )

( دنیل براین چند لحظه مکس کرد ، سپس به بری وایت جواب مثبت داد )

...

( بری وایت به دنیل براین خندید ، سپس سر جری لالر را بوسید و سیسترابیگل رو روی او انجام داد !!! )

( دنیل براین اریک روون و لوک هارپر را نقش بر زمین کرد )

( سپس وارد رینگ شد و بری وایت را نقش بر زمین کرد ، براین ضربات مشت پشت سر هم به سر بری وایت وارد کرد )

( اریک روون و لوک هارپر وارد رینگ شدند و به براین حمله کردند )

...

( دنیل براین بلند شد و اریک روون و لوک هارپر را از رینگ بیرون انداخت ، در برگشت بری وایت سیسترابیگل رو روی براین انجام داد )

بری وایت :

تبریک میگم دنیل...تو حالا عضوی از خانواده ما شدی

 

مهم ترین اتفاقات :

دنیل براین عضو گروه وایت فمیلی شد

گروه وایت فمیلی 4 نفره شد

جری لالر مصدوم شد

رندی اورتون مصدوم شد

اون بورن به مسابقات بازگشت

اون بورن و بد نیوز برت دشمن شدند

شدید شدن دشمنی رومن رینز و ست رولینز با دین امبروز

ثبت مسابقه بین شان مایکل و جان سینا در الیمینیشن چمبر

 

پایان شوء راء

 

 



:: موضوعات مرتبط: نتایج مسابقات , راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.